آنچه که شما باید درمورد خرید باتری پژو پارس بدانید!

Rate this post

خرید باتری پژو پارس

انتخاب و خرید باتری پژو پارس اهمیت زیادی دارد زیرا هنگام خرید باید به نکات زیادی توجه نمایید بنابراین بهتر است قبل از خرید باتری پرشیا اطلاعات کافی در مورد انواع باتری خودرو داشته باشید تا هنگام خرید سردرگم نشوید؛ ازاین‌رو توصیه می‌شود این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و سپس اقدام به تهیه باتری موردنظر خود کنید تا بتوانید مناسب‌ترین انتخاب را برای خودروی خود داشته باشید.

خرید باتری پژو پارس


برای مشاهده باتری های مناسب پژو پارس روی لینک صفحه خرید باتری ماشین کلیک کنید.


قیمت خرید باتری پژو پارس

قیمت باتری پژو پارس به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله: نوع باتری (اسیدی، اتمی)، میزان ولتاژ باتری، برند باتری … بااین‌وجود شما می‌توانید لیست کاملی از قیمت باتری خودرو را در سایت فروشگاه نکاس باتری مشاهده نماید همچنین امکان استعلام قیمت باتری موردنظر شما توسط تیم متخصص نکاس باتری به‌صورت ۲۴ ساعته فراهم شده است بنابراین شما می‌توانید در هر زمان و مکان به‌سادگی با متخصصین ما تماس بگیرید و مشخصات باتری موردنظر خود را دریافت کنید.

بهترین باتری ایرانی پژو پارس

خرید باتری ایرانی مناسب برای پژو پارس سال، ای ال‌ایکس، TU5، LX، ELX، XUM، XU7 شاید کمی دشوار به نظر برسد و نیاز به تحقیق و بررسی طولانی داشته باشد اما مجموعه نکاس باتری با بررسی‌های صورت‌گرفته روی انواع خودرو توانسته لیستی ارزشمند از باکیفیت‌ترین و قیمت مناسب‌ترین باتری‌های ایرانی تهیه نمایید تا انتخاب و خرید باتری پژو پارس را برای مشتریان عزیز ساده‌تر کند.

کارخانه   برند‌ها  
نکاس باتری

صبا باتری

نکاس

نیوآرمو

نکاس پلاس

واریان

 

سهند

سپاهان باتری اوربیتال وان اتمیک سوزوکی
برنا باتری ایاس گلوبال زیتکس
آذر باتری ویگور سولفیان آپادانا
دورنا باتری نوبل ارس پوشیتا
نیرو گستران خراسان سیلور شاک سین

بهترین باتری کره ای پژو پارس

باتری‌های کره‌ای از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارند چرا که از سرب تازه در آن‌ها استفاده می‌شود اما باتوجه‌به محدودیت‌های وارداتی، استفاده از گارانتی باتری‌های خارجی ناممکن شده است و از طرفی باتری‌های غیرایرانی موجود در بازار به‌صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شود بنابراین امکان تاریخ مصرف گذشته بودن آن‌ها بسیار زیاد است ازاین‌رو توصیه می‌شود از باتری‌های تولید داخل با گارنتی معتبر استفاده نماید بااین‌وجود بد نیست با کمپانی‌های معروف باتری‌سازی کره‌ای آشنا باشید.

کارخانه   برندها
دلکور کره دلکور پوما رویال پلاتنیوم
هیوندا سولایت انرسل تارگت فول‌پاور
اتلس بی ایکس اتلس جگوار هانکوک آلفالاین
گلوبال کره نوا راکت سیلور فالکون

روش‌های برای افزایش عمر باتری پژو پارس

با رعایت این نکات بسیار ساده شما می‌توانید عمر باتری پرشیا را افزایش دهید:
• به‌صورت منظم و دوره‌ای سرباتری خودرو را با فرچه سیمی و آب، تمیز کنید تا از سولفاته شدن سرباتری‌ها جلوگیری شود.
• مرتباً دینام ماشین را بررسی کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید تا به‌درستی باتری خودرو شارژ شود.
• درصورتی‌که قصد دارید بیش از ۲ هفته ماشین را خاموش نگهدارید سرباتری‌ها را جدا کنید.
• باتری با ولتاژ مناسب برق مصرفی خودروی خود انتخاب کنید.
• برای افزایش طول عمر باتری از عایق‌های حرارتی برای آن استفاده نمایید تا حرارت موتور بر روی باطری اثر نگذارد.
• هنگام خاموش بودن خودرو به‌هیچ‌وجه از سیستم صوتی استفاده نکنید زیرا این امر باعث افت شدید کیفت باتری خواهد شد.
• درصورتی‌که به دلیل روشن نشدن خودرو قصد دارید از باتری کمکی استفاده کنید حتماً از باتری هم ولتاژ کمک بگیرید.
• درصورتی‌که نیاز به نصب دزدگیر برای خودروی پژو پارس خود دارید توصیه می‌شود تنها از دزدگیر‌های فابریک این خودرو با سوکت‌های فابریک استفاده نمایید تا آسیبی به باتری ماشین وارد نشود.


برای مشاهده باتری های مناسب پژو پارس روی لینک صفحه خرید باتری ماشین کلیک کنید.


سؤالات متداول دررابطه‌با باتری پژو پارس (پرشیا)

عمر مفید باتری پژو پارس چقدر است؟

به‌طورکلی عمر مفید باتری خودرو ۲ سال یا ۴۰۰۰۰ کیلومتر است درصورتی‌که پیش از دو سال بیش از ۴۰۰۰۰ کیلومتر از خودرو استفاده کرده باشید عمر باتری به پایان رسیده باید آن را تعویض نمایید همچنین اگر بعد از گذشت ۲ سال کمتر از ۴۰۰۰۰ کیلومتر از خودروی خود استفاده کرده باشید نیز می‌بایست باتری ماشین را عوض کنید.
اما باتوجه‌به آمار به طور معمول افراد کمتر از سالی ۲۰۰۰۰ کیلومتر با خودروی خود رانندگی می‌کنند بنابراین به طور معمول بعد از ۲ سال باید باتری پژو پارس را تعویض نمایید.

بیشتر بخوانید: علائم خرابی باتری ماشین

باتری فابریک پژو پارس چند آمپر است؟

باتری فابریک نصب شده برای خودروی پژو پارس ۶۶ آمپر و از نوع اتمی است که هم از نظر ابعاد و هم از نظر ولتاژ کاملاً مناسب این خودرو است و تمام نیاز‌های برقی آن را برطرف می‌کند؛ اما دینام فابریک این خودرو ۸۵ آمپر است و توانایی شارژ باطری تا ظرفیت حدود ۸۵ آمپر را دارد ولی به علت اندازه در نظر گرفته شده برای قراردادن باتری در کاپوت تنها می‌توان تا باتری ۷۴ آمپر برای آن نصب کرد.

باتری اتمی برای پژو پارس مناسب است یا اسیدی؟

برای خودروی پژو پارس از هر دو نوع باتری اتمی و اسیدی می‌توان استفاده کرد اما باتوجه‌به نیاز به نگهداری بیشتر باتری‌های اسیدی (خالی‌شدن مرتب آب باتری و نیاز به‌اضافه کردن آب مقطر)، باتری‌های اتمی فروش بیشتری دارند. همچنین به دلیل نوع صفحات باتری اتمی و محفظهٔ آن امکان تبخیر و یا تخلیه آب باتری بسیار کمتر است بنابراین کیفیت صفحات باتری اتمی نسبت به باتری اسیدی بهتر می‌ماند.

چطور متوجه بشویم باتری پرشیا خراب شده است؟

با شناسایی نشانه‌های خرابی باتری می‌توانید در زمان مناسب اقدام به تعویض آن نمایید و از آسیب‌دیدن لوازم برقی خودرو جلوگیری کنید. از جمله نشانه‌های اولیه خرابی باتری پژو پارس می‌توان به استارت نخوردن و یا سخت روشن شدن ماشین اشاره کرد به این صورت که با استارت زدن صدای تق‌تق از استارت به گوش می‌رسد.
همچنین زمانی که برق به پشت آمپر نمی‌رسد و یا بسیار ضعیف است، در صورت اتصال صحیح سرباتری‌ها ممکن است باتری خراب شده باشد. از دیگر نشانه‌های خرابی باتری پژو پارس می‌توان به تغییر رنگ نشانگر روی باتری اتمی اشاره کرد به این صورت که اگر نشانگر رنگ سفید را نشان می‌دهد باتری خراب است. (سبز = خوب، مشکی= ضعیف، سفید = خراب).
باز نشدن قفل درب با ریموت کنترل، تغییر شکل باتری (باد کردن باتری)، نشت اسید از باتری، کم‌نور شدن چراغ‌ها در زمان خاموش بودن خودرو نیز از دیگر نشانه‌های خرابی باتری خودرو است. درصورتی‌که چنین مواردی را مشاهده کردید بهتر است سریعاً باتری خودرو را تعویض نمایید تا آسیبی به لوازم برقی خودرو وارد نشود بااین‌وجود قبل از تعویض باتری توصیه می‌شود با دستگاه تست سلامت باتری از خرابی آن اطمینان حاصل نمایید.

چرا از مجموعه نکاس باتری خرید کنیم؟

متخصصین ما در مجموعه نکاس باتری به کمک مجهز‌ترین ابزار پیش از تعویض باتری خودرو به طور رایگان سیستم برقی ماشین، استارت، دینام و همچنین سلامت باتری را تست می‌کنند و پس از کسب اطمینان از سلامت لوازم خودرو و به پایان رسیدن عمر باتری اقدام به تعویض رایگان باتری می‌کنند.
نکته قابل‌توجه دررابطه‌با مجموعه نکاس باتری پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است به این صورت که شما می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز و در هر کجای کشور اقدام به ثبت سفارش به‌صورت تلفنی و اینترنتی نمایید حتی در ایام تعطیلات رسمی سال، در سریع‌ترین زمان ممکن باتری به دست شما خواهد رسید و به‌صورت رایگان تعویض خواهد شد.
مجموعه نکاس باتری با بیش از ۳۲ سال فعالیت در زمینه واردات و فروش باتری همواره در صدد است تا رضایت مشتریان خود را جلب نمایید و خریدی خاطره‌انگیز برای شما به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خرید و قیمت تماس بگیرید 02632605