چند نکنه مهم درباره خرید باتری پژو 405

Rate this post

خرید باتری ماشین پژو 405

انتخاب و خرید باتری مناسب برای پژو 405 و سایر خودروها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در صورت باکیفیت نبودن باتری روی تمام اجزای الکتریکی ماشین از جمله چراغ‌ها، رادیو، AC، بخاری اثر منفی خواهد داشت؛ ازاین‌رو توصیه می‌شود ابتدا از مشخصات یک باتری مناسب و باکیفیت مطلع شوید و بعد اقدام به خرید باتری پژو 405 نمایید.
در این مطلب خصوصیات بهترین باتری برای پژو 405 آورده شده است تا شما بتوانید انتخاب راحت و مناسبی برای خودرو خود داشته باشید.

خرید باتری پژو 405


برای مشاهده باتری های مناسب پژو 405 روی لینک صفحه خرید باتری ماشین کلیک کنید.


باتری ایرانی مناسب پژو 405

از مزایای قابل‌توجه باتری‌های ایرانی معتبر بودن کارت گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها است که در باتری‌های غیرایرانی موجود در بازار کارت گارانتی معتبر نمی‌باشد. گارانتی تمام باتری‌های ایرانی شرکتی هستند و برای فعال‌کردن گارانتی می‌بایست به نمایندگی معتبر صبا باتری مراجعه نمایید. در ادامه لیستی از بهترین کمپانی‌های ایرانی ساخت باتری قرار گرفته است تا بتوانید بهترین باتری را برای پژو 405 خود انتخاب کنید.

کارخانه سازنده:   برند باتری‌ها:  
نکاس باتری

سپاهان باتری

نکاس

اوربیتال

نکاس پلاس

اتمیک

 

سوزوکی

صبا باتری نیوآرمو سهند واریان
آذر باتری ویگور آپادانا سولیفان
پاسارگاد صنعت هندل لیدر پروتون
برنا باتری ایاس زیتکس گلوبال
وایا باتری ریبال شادن دوان
آکو باتری کاما تینو کارپیل

باتری پژو 405 کره‌ای

باتری‌های وارداتی کره‌ای عمدتاً از چهار کارخانهٔ گلوبال، هیوندای، دلکور و اتلس بی ایکس است که هر چهار کمپانی محصولات بسیار با کیفت و درجه یکی تولید می‌کند در جدول زیر لیست تمام برند‌های این چهار کارخانه آمده است تا شناخت بهتری نسبت به محصولات هرکدام داشته باشید.

کارخانه سازنده: گلوبال هیوندا دلکور اتلس بی ایکس
گلوبال انرلس دلکور اتلس
راکت تارگت شارک تایگر
برند‌ها: نوا ایندیگو هگزا کوبا
سیلور فول پاور پوما جگوار
چیتا سولایت رویال هنکوک
و… و… و… و…

 نکته: باتوجه‌به محدودیت‌های وارداتی حال حاضر باتری‌های کره‌ای موجود در بازار معتبر نخواهند بود و به‌صورت قانونی وارد کشور نشده‌اند ازاین‌رو گارانتی آن‌ها معتبر نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید : علائم خرابی باتری ماشین

قیمت باتری پژو 405

قیمت باتری ماشین پژو 405 به عواملی زیادی مرتبط است اما باید توجه داشته باشد تنها قیمت نباید ملاک انتخاب شما باشد بلکه کیفیت، تاریخ تولید به‌روز، گارانتی معتبر نیز باید موردتوجه قرار گیرد بنابراین شما می‌توانید با مشاهده لیست باتری‌های پژو 405 بهترین مورد را انتخاب کنید و سپس سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید به‌صورت 24 ساعته با متخصصان فروشگاه نکاس باتری در تماس باید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

عمر باتری پژو 405 چقدر است؟

عمر باتری 405 به عوامل متعددی از جمله نوع نگهداری، نحوه رانندگی، شرایط آب‌وهوایی و … بستگی دارد اما به طور معمول طول عمر باتری پژو 405 2 سال و یا 40000 کیلومتر است و بعد از گذشت این مدت‌زمان یا پیمودن این مسافت می‌بایست باتری تعویض شود؛ بااین‌وجود با رعایت نکات بسیار ساده‌ای می‌توان عمر باتری را تا 3 سال و یا 3 سال و نیم افزایش داد اما باید توجه داشته باشید بعد از گذشت 2 سال از عمر باتری به‌محض مشاهده نشانه‌های خرابی باتری (در ادامه بیان شده است.) اقدام به تعویض آن نمایید زیرا باتری خراب به لوازم الکترونیکی خودرو آسیب می‌رساند.

باتری 405


برای مشاهده باتری های مناسب پژو 405 روی لینک صفحه خرید باتری ماشین کلیک کنید.


راه‌های افزایش عمر باطری پژو 405

با رعایت این نکات بسیار ساده می‌توانید عمر باتری 405 را افزایش دهید:
• از محکم بودن محل قرارگیری باتری اطمینان حاصل کنید زیرا ضربه خوردن و یا لق زدن باتری باعث ایجاد صدمات زیادی به آن می‌شود علاوه‌برآن خطرات ایمنی نیز به همراه دارد.
• هنگام خاموش بودن خودرو از لوازم الکترونیکی خودرو مانند رادیو، چراغ‌ها استفاده نکنید چرا که باعث تخلیه بیش از حد باتری می‌شود و به‌مرورزمان سبب خرابی باتری و کاهش طول عمر آن می‌شود.
• از سولفاته شدن سرباتری‌ها جلوگیری کنید برای این کار کافی است به‌صورت دوره‌ای سرباتری را با آب و فرچه سیمی تمیز نمایید.
• در صورت نیاز به باتری کمکی (باتری به باتری) تنها از باتری‌های هم ولتاژ استفاده کنید.
• زمانی که قصد دارید بیشتر از 10 رو خودرو را روشن نکنید، سرباتری‌ها را جدا کنید.
توجه داشته باشید درصورتی‌که از باتری خودرو به‌خوبی مراقبت نشود پیش از یک سال دچار خرابی خواهد شد.

باتری اتمی برای 405 بهتر است یا باتری اسیدی؟

باتری‌های خودرو به دودسته اسیدی (سیلد) و اتمی تقسیم می‌شوند تفاوت عمده این دو باتری در نحوه نگهداری آن‌ها است به این صورت که باتری‌های اسیدی نیاز به مراقبت و کنترل دوره‌ای دارند اما باتری اتمی نیاز به هیچ مراقبتی ندارد علاوه بر این میزان تولید آلودگی کمتری نیز دارد همچنین طول عمر بالا‌تری دارد؛ ازاین‌رو آمار خرید باتری اتمی برای پژو 405 بیشتر از باتری اسیدی است.
اما کارشناسان و تعمیرکاران بر این باورند که به دلیل اسیدی بودن باتری فابریکی که کارخانه برای خودروی 405 استفاده کرده، بهتر است مجدداً یک باتری اسیدی جایگزین شود.

باتری مناسب برای پژو 405 چند آمپر است؟

باتری استاندارد پژو 405 که از کارخانه روی آن نصب شده است یک باتری 66 آمپر 12 ولت اسیدی است؛ اما باتوجه‌به ابعاد محل قرارگیری باتری و همچنین در صورت استفاده از سیستم صوتی پرمصرف شما می‌توانید تا باتری 74 آمپر نیز برای پژو 405 استفاده نمایید.

خرید اینترنتی باتری 405

علت چشمک زدن چراغ باتری پژو 405 چیست؟

چشمک زدن چراغ باتری پشت آمپر می‌تواند به دلیل درست عمل‌نکردن دینام باشد. دینام دستگاه تولید برق خودرو است به این صورت که توسط یک تسمه به موتور متصل شده است زمانی که موتور ماشین کار می‌کند دینام برق موردنیاز خودرو و همچنین انرژی لازم جهت شارژ باتری را تأمین می‌کند. علاوه بر شارژ باتری برق مصرفی رادیو، چراغ‌ها، سیستم تهویه و… نیز توسط دینام تولید می‌شود بنابراین در صورت ازکارافتادن دینام انرژی الکتریکی لوازم برقی ماشین از باتری تأمین می‌شود که باعث افت کیفت و در نهایت خرابی باتری می‌شود.
باتوجه‌به توضیحات فوق متوجه می‌شویم زمانی که چراغ باتری پشت آمپر چشمک می‌زند نشانه قطع و وصل شدن دینام است و زمانی که به طور یکنواخت روشن می‌ماند نشانه ازکارافتادن دینام است و نیاز به تعویض و یا تعمیر دینام است.

چطور بفهمیم باتری پژو 405 خراب شده است؟

باتری خراب می‌تواند خسارات زیادی به لوازم برقی خودرو وارد کند بنابراین بهتر است نشانه‌های خرابی باتری پژو 405 را بشناسید تا در صورت نیاز بتوانید قبل از آسیب رساندن به لوازم برقی خودرو باتری را تعویض نمایید.
• نبود برق پشت آمپر خودرو
• صدای تق‌تق هنگام استارت زدن
• استارت بسیار ضعیف است و ماشین به‌سختی روشن می‌شود
• استارت نخوردن خودرو
• سیستم صوتی خودرو کار نمی‌کند
• ریموت خودرو عمل نمی‌کند و درب‌ها با سویچ باید باز شود.
• نشانگر روی باتری رنگ قهوه‌ای را نشان می‌دهد.
• باتری متورم شده است و تغییر ظاهر داده است.
توجه داشته باشید این موارد تنها به دلیل خرابی باتری رخ نمی‌دهند و ممکن است به دلیل ایرادات فنی باشد بنابراین بهتر است قبل از تعویض، باتری توسط یک متخصص با دستگاه تست باتری مورد بررسی قرار گیرد.

چرا از فروشگاه نکاس باتری خرید کنیم؟

مجموعه نکاس باتری با بیش از 30 سال سابقه واردات و فروش باتری یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌های باتری کرج است. با خرید از فروشگاه نکاس باتری مزایای زیادی دریافت خواهید کرد از جمله این موارد:
• حمل و نصب رایگان
• پشتیبانی 24 ساعته
• تست سلامت دینام رایگان
• ثبت سفارش به‌صورت 24 ساعته حتی در روز‌های تعطیل سال
• تست و کنترل سیستم برقی خودرو کاملاً رایگان
• خرید باتری معتبر با تاریخ مصرف طولانی و کارت گارانتی معتبر
• امکان خرید اینترنتی باتری پژو 405 با قیمت بسیار مناسب
• امکان تسویه‌حساب پس از ارسال و نصب باتری در خودرو
• موجود داشتن انواع باتری‌های ایرانی و خارجی با تاریخ تولید به‌روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خرید و قیمت تماس بگیرید 02632605