راهنمای کامل خرید باتری سمند

خرید اینترنتی باتری سمند
Rate this post

خرید باتری سمند | قیمت باتری سمند

خرید باتری مناسب برای خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که باتری ماشین نقش حیاتی در روشن شدن خودرو را ایفا می‌کند ازاین‌رو در این مقاله قصد داریم مناسب‌ترین باتری را برای خودرو سمند، سمند ال‌ایکس،  ef7 و سورن معرفی کنیم همچنین اطلاعات مفیدی دررابطه‌با قیمت باتری سمند در ادامه ارائه شده که پیش از خرید بهتر است بدانید.
بنابراین توصیه می‌شود ابتدا این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید سپس اقدام به خرید باتری سمند کنید.

خرید باتری سمند


برای مشاهده باتری های مناسب سمند روی لینک صفحه خرید باتری ماشین کلیک کنید.


 

مشخصات باتری فابریک سمند

پیش از خرید باتری سمند باید بدانید میزان آمپر مناسب این خودرو چقدر است. سایز و آمپر باتری ماشین به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله آن ابعاد باتری است زیرا برای هر خودرو ابعاد خاصی برای قرارگیری باتری طراحی شده که باتری به طور ایمن در آن قرار گیر بنابراین سایز باتری اهمیت زیادی دارد چرا که باید به طور دقیق در محل قرار گیر و لق خوردگی ایجاد نشود. نکته بعدی توجه به توانایی دینام خودرو است، دینام خودرو باید قادر به شارژ استاندارد باتری باشد تا باتری دچار خرابی نشود.
تا پایان سال ۹۷ برای خودروهای سمند از باتری ۶۶ آمپر استفاده می‌شد اما از سال ۹۸ برای این ماشین‌ها از باتری ۶۰ آمپر استفاده می‌شود اما برای اطمینان می‌توانید به دفترچه راهنمای خودرو مراجعه نمایید.

خرید باطری سمند ایرانی

با خرید باتری ایرانی برای سمند، برخلاف باتری‌های خارجی، می‌توانید از مزایای چون گارانتی، ضمانت اصالت کالا، خدمات پس از فروش و… برخوردار شوید. در ادامه لیستی از بهترین باتری‌ها برای سمند ارائه شده است که باتوجه‌به نیاز خود می‌توانید مناسب‌ترین باتری را تهیه نمایید.

کارخانه   برند‌ها  
نکاس باتری نکاس نکاس پلاس
صبا باتری نیوآرمو واریان سهند
سپاهان باتری اوربیتال اتمیک سوزوکی
برنا باتری ایاس گلوبال زیتکس
آذر باتری ویگور سولفیان آپادانا
دورنا باتری نوبل ارس پوشیتا

خرید باتری سمند کره‌ای

باتری‌های کره‌ای از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند و عمر بالایی دارند اما به دلیل مشکلات اقتصادی حال حاضر اکثر باتری‌های خارجی از کارانتی معتبری برخوردار نیستند و به دلیل ممنوعیت وارد‌ات این نوع کالا‌ها امکان تاریخ‌گذشته بودن آن‌ها زیاد است اما بااین‌وجود بهتر است با معروف‌ترین و معتبرترین کارخانه‌های تولید باتری کره‌ای آشنا شوید.

کارخانه   برندها
دلکور کره دلکور پوما رویال پلاتنیوم
هیوندا سولایت ارنسل تارگت فول‌پاور
اتلس بی ایکس اتلس جگوار هانکوک آلفالاین
گلوبال کره نوا راکت سیلور فالکون

قیمت باتری سمند

قیمت باتری سمند به مواردی زیادی بستگی دارد از جمله برند باتری که در حال حاضر گران‌قیمت‌ترین و البته باکیفیت‌ترین باتری‌ها حال حاضر بازار مطلق به برند اوربیتال از کمپانی سپاهان باتری است و قیمت مناسب‌ترین باتری سمند مطلق به شرکت صبا باتری است.
از دیگر مواردی که در قیمت باتری تأثیرگذار است گارانتی باتری که یکی از مهم‌ترین موارد هنگام خرید باتری است برای مثال برند اوربیتال به طور معمول ۱۸ ماه گارانتی ارائه می‌دهد و ۵ ماه نیز به‌صورت مازاد برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا در صورت تمایل خریداری کنند. همچنین میزان ولتاژ، نوع باتری (اسیدی یا خشک)، تاریخ تولید، کشور سازنده و نوع خودرو نیز در قیمت باتری اثرگذار است.
برای اطلاع از قیمت‌های روز انواع باتری می‌توانید به‌صورت تلفنی و یا از طریق سایت فروشگاه نکاس باتری با ما در ارتباط باشید. متخصصان نکاس باتری همواره آماده خدمات‌رسانی به مشتریان خود هستند.

خرید اینترنتی باتری سمند


برای مشاهده باتری های مناسب سمند روی لینک صفحه خرید باتری ماشین کلیک کنید.


بهترین باتری مناسب سمند

طبق جدول فوق‌الذکر کارخانه‌های صبا، سپاهان، برنا باتری، آذری باتری و… باتری‌های بسیار باکیفیت و قیمت مناسبی تولید می‌کنند، اما طریقه و میزان مصرف از باتری ماشین نیز می‌تواند باعث افت کیفیت باتری شود؛ بنابراین در ادامه روش‌های برای افزایش طول عمر باتری سمند ارائه شده که به کمک آن می‌توانید از باتری خودرو در حالت استاندارد استفاده نمایید.
باتری ۶۰ آمپر سمند
همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد در خودروی سمند به طور فابریک از باتری ۶۰ آمپر استفاده می‌شود بنابراین باتری ۶۰ آمپر توانایی رفع تمام نیاز‌های برقی خودروی سمند را دارد و درصورتی‌که از لوازم جانبی برقی برای ماشین خود استفاده نمی‌کنید باتری ۶۰ آمپر کاملاً مناسب خودروی شما است.

باتری ۷۴ آمپر سمند

باتری ۶۶ آمپر تا ۷۴ آمپر هم مانند باتری ۶۰ آمپر برای خودرو سمند مناسب و کافی است اما درصورتی‌که شما از سیستم صوتی پیشرفته و یا چراغ‌های اسپرت پرمصرف در خودروی خود استفاده می‌کنید توصیه می‌شود از باتری ۶۶ آمپر تا ۷۴ آمپر استفاده کنید چرا که در صورت کافی نبودن میزان آمپر برق خودرو لوازم برقی به‌مرورزمان ضعیف و در نهایت از کار خواهند افتاد.


برای مشاهده باتری های مناسب سمند روی لینک صفحه خرید باتری ماشین کلیک کنید.


راهنمای خرید اینترنتی باتری سمند

هنگام خرید باتری سمند باید به میزان برق موردنیاز خودرو توجه نمایید و سپس ولتاژ موردنیاز را خریداری کنید. برای مثال درصورتی‌که شما از سیستم صوتی با مصرف برق بالا استفاده می‌کنید به یک باتری قوی نیاز دارید و باید باتوجه‌به شرایط خودرو بالا‌ترین میزان آمپر را تهیه نمایید و یا در صورتی خودرو به‌صورت استاندارد مصرف برق دارد می‌توانید پایین‌ترین میزان ولتاژ را باتوجه‌به نوع خودرو تهیه نمایید. همچنین باید در نظر داشته باشید دینام خودرو قدرت لازم جهت شارژ باتری موردنظر شما را داشته باشد.
از طرفی باید بدانید باتری‌های سرب اسیدی مناسب مناطقی با آب‌وهوای سردسیر طراحی شده‌اند و در دمای ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد بهترین عملکرد را دارند و ممکن است در تغییرات دما دچار اشکال شوند. همین‌طور باتری‌های اتمی مناسب مناطق گرمسیر هستند.
جهت کسب مشاوره کافی است با شماره‌های مجموعه نکاس باتری در ارتباط باشید متخصصان ما آماده کمک‌رسانی و راهنمایی مشتریان عزیز هستند تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوند.

بیشتر بخوانید : علائم خرابی باتری ماشین

عمر باتری سمند چقدر است؟

به طور دقیق نمی‌توان مشخص کرد باتری خودرو چقدر عمر می‌کند اما معمولاً توسط شرکت سازنده روی کالا درج شده است؛ ولی به طور تخمینی می‌توان گفت باتری‌ها ۲ تا ۵ سال در بهترین حالت خود عمر خواهند کرد.
رعایت چند نکته ساده در استفاده و نگهداری از باتری دلیل بر افزایش عمر باتری تا ۵ سال می‌شود. بااین‌وجود باید توجه داشته باشید اگر روی باتری عمر مفید آن ۲ساله درج شده است توصیه می‌شود علی‌رغم کارکردن باتری آن را تعویض نمایید چرا که کمپانی سازنده طبق آزمایشاتی که روی باتری انجام داده است تشخیص می‌دهد که پس از دو سال باتری با افت ولتاژ مواجه می‌شود و باعث تخریب لوازم برقی خودرو می‌شود.

راهکار افزایش طول عمر باتری سمند

با رعایت این نکات می‌توانید عمر باتری سمند را افزایش دهید و تا حد استاندارد از آن استفاده نمایید:
• از سولفاته شدن سرباتری‌ها جلوگیری نمایید. (به طور منظم و دوره‌ای سر باتری‌ها را با آب تمیز و برس تمیز نمایید تا از سولفاته شدن جلوگیری شود.)
• از شل شدن سرباتری جلوگیری کنید. در صورت لزوم با آچار آن را محکم کنید.
• از خودرو تنها برای مسیر‌های خیلی کوتاه استفاده نکنید چرا که در مدت‌زمان کوتاه باتری قادر به شارژ شدن نمی‌باشد.
• دقت داشته باسید ترمینال‌های باتری به طور دقیق و محکم بسته شده باشد تا در صورت رانندگی در مسیر‌های ناهموار دچار آسیب نشود.
• دقت داشته باشید پس از خاموش‌کردن خودرو چراغ‌ها و سیستم صوتی را حتماً خاموش نمایید زیرا روشن بود این موارد هنگامی که ماشین خاموش است باعث آسیب رساندن به باتری می‌شود.
• به مدت طولانی ماشین را خاموش رها نکنید.
• اجازه ندهید باتری به طور کامل شارژ خالی کند.
• از سلامت سیستم برفی خودرو اطمینان حاصل نمایید.

زمان تعویض باتری سمند چطور مشخص می‌شود؟

توصیه می‌شود قبل از خراب‌شدن باتری و ازکارافتادن آن اقدام به تعویض باتری سمند نمایید برای این منظور باید به نشانه‌های خرابی باتری آگاه باشید تا در صورت نیاز آن را تعویض کنید. مواردی که می‌تواند خبر از خرابی باتری خودرو دهد به شرح زیر است:
• به‌سختی استارت خوردن ماشین و یا وجود صدای تق‌تق اضافی هنگام استارت زدن
• کاهش سطح اسید باتری و در نهایت سولفاته شدن باتری
• نرسیدن برق به پشت آمپر خودرو از عمده نشانه‌ها خرابی باتری شناخته می‌شود
• ضعیف شدن چراغ‌های ماشین هنگام خاموش‌کردن خودرو
نکته: باید توجه داشته باشید هر یک از این نشانه‌ها به منزله خرابی قطعی باتری نمی‌باشد بنابراین بهتر است قبل تعویض، حتماً باتری را توسط دستگاه تست باتری بررسی نمایید.

سخن پایانی

انتخاب نوع و آمپر باتری خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است اما نکته مهم‌تری که باید به آن توجه نمایید خرید از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه نکاس باتری واقع در گوهردشت کرج یکی از معتبر‌ترین مجموعه‌های فروش باتری با بیش از ۳۰ سال سابقه واردات و فروش باتری در ایران است که علاوه بر ارائه گارانتی معتبر برای محصولات خود اصالت کالا را نیز تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای خرید و قیمت تماس بگیرید 02632605