خرید باتری قسطی

خرید باتری قسطی مستلزم رعایت نکات بسیار مهمیه که به شما کمک میکنن تا باتری هایی متناسب با خودروی خود تهیه کنین. باتری های خودرو به دو دسته باتری های اتمی و اسیدی تقسیم میشن و دارای ابعاد و استانداردهای خاصی هستن. توجه به این استانداردها، نوع باتری، نحوه قرارگیری قطب های مثبت و منفی، ضمانت و گارانتی کالا و اعتبار فروشگاه از مهم ترین نکاتی هستن که باید حین خرید رعایت کنین.

خرید اقساطی باتری ماشین

تخفیف!

باتری خودرویی 50 آمپر

باتری 55 آمپر نکاس

امتیاز 0 از 5
1,450,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 50 آمپر

باتری 50 آمپر نکاس پلاس

امتیاز 0 از 5
1,650,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 74 آمپر

باتری 55 آمپر نکاس پلاس

امتیاز 0 از 5
1,820,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 70 آمپر

باتری 60 آمپر نکاس پلاس

امتیاز 0 از 5
1,895,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 62 آمپر

باتری 66 آمپر نکاس پلاس

امتیاز 0 از 5
2,170,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 55 آمپر

باتری 74 آمپر نکاس پلاس

امتیاز 0 از 5
2,290,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 74 آمپر

باتری74آمپر نکاس

امتیاز 0 از 5
1,920,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 66 آمپر

باتری66آمپر نکاس

امتیاز 0 از 5
1,840,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 60 آمپر

باتری 60آمپر نکاس

امتیاز 0 از 5
1,530,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 50 آمپر

باتری 50آمپر نکاس

امتیاز 0 از 5
1,350,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 55 آمپر

باتری55 آمپر سولیفان

امتیاز 0 از 5
1,360,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 50 آمپر

باتری50 آمپر سولیفان

امتیاز 0 از 5
1,299,000 تومان
تخفیف!

باتری اوربیتال EFB

باتری 80 آمپر اوربیتال EFB

امتیاز 0 از 5
3,250,000 تومان
تخفیف!

باتری اوربیتال EFB

باتری 50 آمپر اوربیتال EFB

امتیاز 0 از 5
2,300,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 74 آمپر

باتری 74 آمپر سوزوکی

امتیاز 0 از 5
2,790,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 74 آمپر

باتری 74آمپر صبا واریان

امتیاز 0 از 5
1,870,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 66 آمپر

باتری 66 آمپر صبا واریان

امتیاز 0 از 5
1,670,000 تومان
تخفیف!

باتری خودرویی 60 آمپر

باتری 60آمپر صبا واریان

امتیاز 0 از 5
1,548,000 تومان

باتری ماشین چیست؟

باتری ها وظیفه تامین برق ماشین ها و بخش های درونی خودروها را برعهده دارن. با توجه به این موضوع میشه متوجه اهمیت باتری ها در عملکرد نهایی خودروها شد. برای خرید اقساطی باتری ماشین  لازمه نکات بسیار مهمی رو رعایت کنین تا در نهایت خریدی هوشمندانه و مقرون به صرفه داشته باشین. نکته ای که باید درباره این قطعات مهم بدونین اینه که هر چندسال یکبار نیاز به تعویض دارن و اگر در خرید اونا دقت نکنین مجبور به تعویض زود هنگام میشین.

خرید باتری خودرو قسطی

خرید اقساطی انواع باتری خودرو

باتری های خودرو در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه میشن. برای خرید باتری قسطی لازمه با این باتری بیشتر آشنا بشین تا محصولی مطابق با نیازتون تهیه کنین. به طور کلی انواع باتری خودرو شامل موارد زیر میشن و هرکدام ویژگی های خاص خود رو دارن.

باتری اسیدی

درون باتری های اسیدی 6 محفظه رو میشه دید که صفحات سربی خاصی رو داخل خودشون جای دادن. این صفحات سربی از دو قطب مثبت و منفی برخوردار بوده و داخل محلول آب و اسید سولفوریک قرار گرفتن. صفحات باتری های اسیدی این قابلیت رو دارن بین 2 تا 2.2 ولت برق تولید کنن. نکته ای که لازمه درباره باتری های اسیدی بدونین اینه که ازاتصال دهنده برای برقراری اتصال میان صفحات اونا استفاده شده. همین امر رو میشه دلیلی برای نامگذاری این محصولات با نام باتری های 12 ولتی دانست که میتونه به شما هنگام خرید باتری اقساطی کمک کنه.

باتری اتمی

این باتری ها که با نام باتری های سیلد هم شناخته میشن دارای صفحاتی هستن که قبل از قرارگیری در باتری شارژ میشن. ویژگی های بارز این باتری ها موجب شده تا صفحات موجود نیازی به آب مقطر نداشته باشن. هنگام خرید باتری قسطی از مراکز فروش معتبر حتما دقت کنین که این باتری ها دارای درپوش هستن و هیچگونه پیچی برای اسیدها ندارن.

تفاوت باتری های اتمی و اسیدی

باتری های اتمی و اسیدی رواج خیلی زیادی دارن و درک تفاوت های اونا برای خرید محصولی بهتر بسیار مهمه. باتری های اتمی نیاز به مراقبت خاصی ندارن؛ اما برای دوام بیشتر باتری های اسیدی بایستی مراقبت های مهمی رو رعایت کنین. الکترولیت های موجود در این باتری ها رو میشه عامل اصلی تفاوت این باتری ها دانست. همچنین باید بدونین که طول عمر باتری های اتمی از باتری های اسیدی بیشتره.

خرید بهترین باتری ماشین

پرسشی که در راستای خرید باتری اقساطی مطرح میشه اینه که کدام یک از باتری های اسیدی و اتمی بهتر هستن؟ اگر قصد خرید باتری ماشین با طول عمر بالا رو دارین پیشنهاد ما به شما باتری های اتمیه؛ زیرا این باتری ها از 2 تا 5 سال ماندگاری دارن. در مقابل باتری های اسیدی تنها میتونن 2 سال دوام بیارن. علاوه بر این شما برای استفاده از باتری های اتمی نیازی به نگهداری و مراقبت خاصی ندارین؛ اما باتری های اسیدی سطح آب اونا به طور مداوم بررسی بشه. برای خرید باتری قسطی از نوع اتمی نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارین؛ چرا که این باتری ها نسبت به باتری های اسیدی گران تر هستن.

خرید باتری قسطی ماشین

نکات مهم خرید باتری اقساطی

هنگام خرید باتری اقساطی بایستی نکات بسیار مهمی رو رعایت کنین. این نکات به شما کمک میکنن تا محصولی مطابق با نیازتون بخرین. از مهم ترین نکات خرید باتری موارد زیر را میشه شرح داد.

توجه به اعداد BCI

اعداد BCI این امکان رو برای شما فراهم میکنن تا متوجه نوع باتری استفاده شده در خودرو بشین. این اعداد اشاره به ویژگی های خاصی دارن که به اختصار شامل ارتفاع، طول، عرض، شکل کلی باتری و ترمینال های اون میشن.

بررسی ولتاژ باتری

نکته دیگه ای باید برای خرید باتری اقساطی موردتوجه قرار بدین بررسی ولتاژ باتریه. درحال حاضر اکثر خودروهایی که تولید میشن دارای باتری های 12 ولتی هستن. بر این اساس به احتمال زیاد باتری به کار رفته در خودروی شما هم 12 ولتیه و باید هنگام خرید به سراغ یک باتری با چنین مشخصاتی برین.

بررسی آمپرگردان

آمپرگردان خودرو اشاره به مقدار آمپری داره که در دمای زیر صفر درجه از سوی باتری خارج میشه. حتما هنگام خرید این محصولات اطمینان پیدا کنین که آمپرگردان با عدد موجود در دفترچه راهنمای ماشین مطابقت داشته باشه.

خرید اقساطی باتری ماشین

ظرفیت ذخیره باتری

ظرفیت ذخیره باتری یا RC نشان دهنده مدت زمانیه که باتری در دمای 26 درجه دشاژر میشه. در واقع به بیان ساده تر میشه گفت ظرفیت ذخیره باتری طول عمر این قطعات رو تعیین میکنه. بررسی میزان ظرفیت ذخیره باتری به شما کمک میکنه تا هنگام خرید باتری اقساطی به اطلاعات دقیقی درباره توانایی تامین برق توسط باتری ها برسین.

توجه به آمپر ساعت باتری ماشین

ضرب شدن جریان باتری و مدت زمان موردنیاز برای تامین جریان همون آمپر ساعت باتری ماشینه. اگر خودرو از وسایل برقی زیادی برخوردار باشه باید به دنبال یافتن باتری هایی باشین که عدد آمپر ساعت در اونا بالاتره.

بررسی تاریخ ساخت باتری

از دیگر نکات خرید باتری قسطی لازمه به بررسی تاریخ ساخت اونا اشاره ای داشته باشیم که اهمیت بسیار زیادی داره. تاریخ ساخت باتری در واقع همون طول عمر قطعه رو نشون میده؛ بنابراین لازمه هنگام خرید، باتری هایی رو انتخاب کنین که به تازگی تولید شدن. به هیچ عنوان باتری هایی رو که 6 ماه از تاریخ ساخت اونا گذشته رو خریداری نکنین؛ چرا که امکان سولفاته شدن اونا خیلی زیاده. توصیه داریم برای خرید باتری به سراغ فروشگاه هایی برین که اعتبار بالایی دارن و باتری های جدید رو عرضه میکنن.

توجه به سایز باتری

دفترچه های راهنمای هر خودرو حاوی اطلاعاتی از سایز باتری تعبیه شده هستن که با مطالعه اون میتونین با سایز باتری آشنا بشین. سایز باتری انتخابی شما باید کاملا متناسب با خودرو باشه؛ در غیر اینصورت کارایی خاصی نداره و بی مصرف باقی میمونه.

محل قرار گرفتن قطب های باتری

زمانی که به فروشگاه های معتبر برای خرید باتری قسطی مراجعه میکنین حتما محل قرارگیری قطب های باتری رو مورد بررسی قرار بدین. فراموش نکنین که برخی باتری ها از نظر قرارگیری قطب های مثبت و منفی با یک دیگر متفاوتن و اگه با محل باتری آشنا نباشین موفق به خرید باتری هایی مناسب نمیشین.

در نظر گرفتن آب و هوا

در نظر گرفتن آب و هوا یکی از مهم ترین نکاتیه که باید هنگام خرید باتری اقساطی مورد توجه قرار بدین. موضوعی که وجود داره اینه که اکثر باتری های موجود در بازار برای آب و هوای نرمال مناسب هستن. خرید چنین باتری هایی برای دماهای بسیار پایین و یا بسیار بالا مناسب نیس و عملکرد باتری رو با اختلال مواجه میکنه. باتری هایی که روی اونا حرف S درج شده انتخابی عالی برای هوای گرمسیری هستن؛ در مقابل اگر در محیطی با هوای سرد زندگی میکنین لازمه به سراغ باتری هایی برین که حرف N بر روی اونا درج شده.

بررسی ضمانت و گارانتی باتری

باتری هایی که از گارانتی و ضمانت برخوردارن کیفیت بالاتری داشته و شما میتونین با اطمینان خاطر اونا رو تهیه کنین. حتما محصولاتی رو انتخاب کنین که گارانتی و ضمانت دارن؛ چرا که اگر پس از خرید با مشکل مواجه بشن میتونین از خدمات پس از فروش معتبر اونا بهره مند بشین.

خرید از فروشگاه های معتبر

در حال حاضر فروشگاه های بسیار زیادی خدمات عرضه و فروش باتری های خودرو رو ارائه میدن. انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید باتری اقساطی این امکان رو برای شما عزیزان فراهم میکنه تا محصولی باکیفیت رو همراه با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش معتبر تهیه کنین.

باتری اقساطی ماشین

قیمت خرید باتری اقساطی

قیمت خرید باتری اقساطی براساس عوامل خاصی متغیره؛ بنابراین نمیشه در این باره نظر دقیقی داد. این عوامل شامل برند تولیدکننده، نوع باتری، ویژگی ها و مشخصات باتری میشن که میتونن قیمت این محصولات رو تغییر بدن.

شرکت رها باتری نکاس بهترین عرضه کننده باتری خودرو

شرکت رها باتری نکاس یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید باتری اقساطی به شمار میره. ما در مجموعه نکاس باتری تنوع بالایی رو از نظر آمپر در نظر گرفتیم تا نگرانی خاصی برای خرید محصولات موردنیازتون نداشته باشین. با انتخاب مجموعه ما میتونین باتری های موردنیاز خودرو خود را به صورت اقساطی با قیمتی مناسب خریداری کنین.

خدمات ما به صورت شبانه روزی ارائه میشن و پس از ثبت سفارش میتونین محصول رو در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرین. باتری های فروشگاه نکاس باتری همراه با ضمانت اصالت کالا ارائه میشن و نصب و تست اونا کاملا رایگانه. برای دریافت خدمات مشاوره تخصصی تنها کافیه با مشاورین ما تماس بگیرین تا خریدی عالی رو تجربه کنین.

برای خرید باتری قسطی باید حتما اعتبار فروشگاه موردنظرتون رو مورد بررسی قرار بدین. باتری ها در دو نوع اتمی و اسیدی تولید و به بازار عرضه میشن و هرکدام مشخصه های خاصی دارن. لازمه برای خرید این محصولات به نوع باتری، استانداردهای باتری، آمپر ساعت، نحوه قرارگیری قطب های مثبت و منفی و گارانتی محصول توجه زیادی داشته باشین.